Wie schrijft…


Ik schrijf, dus ik blijf.
Als ik stop met schrijven
zou ik dan niet meer blijven?
Wanneer ik weinig had geschreven
was ik dan maar half gebleven?
Als ik nooit schreef
en nooit ergens bleef
waar zou ik dan blijven?
Is dat te beschrijven?

Zorg  dat je schrijft
opdat je beklijft.

© Bertie

10 gedachtes over “Wie schrijft…

  1. Blijf jij maar lekker schrijven Bertie, opdat je nog een flinke tijd mag blijven. Ik zal wel lezen wat jij en anderen schrijven, in de hoop dat dit voor mij een rechtvaardiging is om nog een poosje te blijven. Ik houd je in de gaten!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

