Gelijkenis


Valt het jullie ook op dat Trump iets weg heeft van onze koning? Natuurlijk alleen van gezicht, dat spreekt.☺
Vanaf het begin van Trumps verkiezingstrip  zag ik het, toch hoor of lees ik het nergens.
Heb ik slecht zicht?

Foto’s heb ik niet,  ze zijn bekend genoeg.

10 gedachten over “Gelijkenis

  1. Och arme….ja, wie? WA zelve of Maxima? Ik vind hem erg lijken op een voorafschaduwing van hoe WA er op zijn 69e uit kan zien. Geverfde haartjes en een toupetje? Maar hij doet me ook sterk denken aan Berlusconi….die man is gewoon de belichaming van alle plagen die ons kunnen overkomen.

    Geliked door 1 persoon

    1. Niet teveel achter zoeken, zover denk ik bij WA niet. Ik zou niet durven. ☻
      Ik bedoel echt alleen maar het gezicht, dat Trump heeft bij het begin van zijn toespraken. Als hij nog ‘gewoon’ spreekt. Misschien het kapsel, de oogopslag.

      Geliked door 2 people

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.