Windows 10 geïnstalleerd.


Er zijn punten waar je op af kun dingen. Uiteraard, die zijn er bij alle nieuwe ontwerpen.
Daarover kun je  hier  lezen: http://computerworld.nl/software/87383-9-redenen-om-windows-10-te-negeren
Niet alle punten vind ik indrukwekkend. Misschien speelt smaak een rol, eerder denk  ik dat mijn digibetis meedoet, ik weet niet veel van electronica. Niets, eigenlijk.
Ergens las ik dat dit stuurprogramma een eindontwerp is van Microsoft en dat er hoogstens details veranderen. Ook dat het gratis blijft, of het waar is weet ik niet. Je leest zoveel.

7 gedachten over “Windows 10 geïnstalleerd.

  1. I heb het nog niet…. Edwin had het wel al klaar gezet voor mij, dus nu springt steeds in beeld dat ik Windows 10 moet downloaden…. maar af en toe werkt mijn laptop niet mee…. schijnt beter te gaan, maar wat als tijdens het downloaden lappie niet verder wil…. ik wacht nog even af.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.