Boerenbond in actie

 –
Gewonnen bij een krasactie van de Boerenbond: vijf euro.

€5 shoptegoed
Hierbij ontvang je €5 shoptegoed van Boerenbond. Print deze e-mail uit en laat onderstaande barcode aan de kassa scannen om jouw shoptegoed te verzilveren. Dit shoptegoed kun je t/m 30 september 2015 bij alle Boerenbond winkels inwisselen bij een minimale besteding van €25,-.

Ik ben blij met prijzen, ook met kleine prijsjes,  maar dit was niet om te juichen. Het zijn  winkels waar je als burger zelden komt en dan hoogstens voor een witkwast, vijverplantje  of een doosje schroeven; nu moet je zoveel kopen dat je meer geld kwijt bent dan je gewonnen hebt. Degenen die hier voor een kledingstuk gaan zullen aan vijf euro ook niet veel voordeel hebben want echt goedkoop zijn deze zaken niet maar misschien zijn  landbouwfleecejacks en – spijkerbroeken van een bijzonder soort.
ps
Printen van ‘deze email’  was  meteen al een crime doordat er twee foto’s bij stonden.  Nu ben ik niet arm of gierig, maar dit vond ik te gortig. Weet de BB wel wat inktcartidges kosten?

11 gedachten over “Boerenbond in actie

  1. Dat soort prijzen ken ik! Gisteren werd ik gebeld, ik had een vliegreis naar Turkije gewonnen, voor 2 personen. Inclusief verblijf e.d. en zelfs de terugreis.
    “Waar is het addertje?” vroeg ik, want dat weet ik al met dergelijke dingen.
    Nou, ik moest 95 euro bijbetalen, en 45 euro vliegtax (of zoiets)…… hm…. moet ik eerst nog iemand mee zien te slepen (kans dat alleen komen dan weer niet mag of ik moet daar een toeslag voor betalen) en er komt vast nog wel wat bij…. laat maar zitten!

    Geliked door 2 people

      1. Precies! Ik weet al hoe dat gaat, dus ik trap er niet in. Bonnen print ik pas uit als ik zeker weet dat ik er naartoe ga en dus waarschijnlijk gebruik. Maar bij een minimum besteding is bij sommige winkels de kans klein dat ik het gebruik.
        Als het zonder voorwaarden is is het leuk…. via de postcodeloterij eens 2 bonnen van Ici Paris gewonnen, 10 euro per stuk…. dat is leuk! Ik hoorde alweer mensen mopperen dat ze er niks aan hadden, want die winkel is zo duur…. maar dat is gezeur! Voor een tientje is daar echt wel wat te koop hoor! Net als die mensen die mopperen dat de gewonnen stroopwafels in een ‘duur’ blik zitten. Ze vergeten dat ze zo door de brievenbus kunnen en toch heel blijven…. anders moet een een flinke verpakkingslaag omheen (en dan zeuren over het milieu) en de postbode moet aanbellen…. tel uit je winst. Echt, bij sommige mensen is het nooit goed, altijd ontevreden!
        Maar prijzen die je geld kosten vind ik geen echte prijzen!!!! Kortingsbonnen kunnen leuk zijn, maar soms heb je er echt niks aan.

        Geliked door 1 persoon

        1. Dat bedoel ik. Kleine prijzen maken mij ook blij, je krijgt het tenslotte zomaar, voor niets.
          Kortingsbonnen bekijk ik automatisch achterdochtig, net als aanbiedingen in de supermarkt. Het zijn soms artikelen die ik nooit koop, dus nu ook niet.
          De fijnste prijzen zijn die van puzzels, meestal boekenbonnen, variërend van € 10 tot € 25. In een boekwinkel is zoveel aanbod dat je er met plezier rondneust.

          Like

  2. Dan is het vaak ook zo dat je zo’n mail ongevraagd krijgt toe gestuurd.
    Het is klanten lokkerrij, als de mail al klopt natuurlijk.
    Printen van een A4 in kleur kan oplopen tot 1 euro. Hans

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.