Gekregen post.


Een symbolische omschrijving van hoe klusjes soms verlopen op een off-day
Ik wil een verhaal schrijven.
Effe een kladblok zoeken.
Nergens te vinden.
Dan pak ik wel wat papier uit de printer.
Ok.
Zitten en beginnen.
Tssss, pen leeg.
Grmbl… andere pen ook leeg.
puntenslijperwear-3362195__340Nou ja, ik heb nog een potlood.
(De punt breekt af…)
Ik heb nog ergens een puntenslijper.
(Puntenslijper gevonden) o ja daar moest nog dat nieuwe mesje op…
Waar is dat kleine schroevendraaiertje?
(De mesjes wist ik wel meteen te liggen)
En dan…
Ik zit aan mijn bureau, met printer papier, heb het mesje van de punteslijper vervangen, het potlood geslepen, en ik kan mijn verhaaltje gaan schrijven.
Eh..
Eeeeehhh….

======
update
Iemand anders schreef bovenstaand stukje en stuurde het naar mij, vandaar de titel.
====