as w’dag½10

Aanstaande woensdag, dat snap ik. Half tien
Maar wat?
Na langdurig terugdenken weet ik het weer.
notesoffice-620817__340Al eerder had ik het over krabbels en notities die niet te lezen waren. Lastiger is dat ook de betekenis me ontgaat. Soms.
Dan vergat ik het doel te melden of de reden.
Ideeën en afspraken op smart of tablet plaatsen helpt niet, met een toetsenbordje schrijf ik notities ook kort en snap ze evenmin.
Bovendien is het teveel werk.
Pen/potlood en papier liggen altijd schrijfklaar op tafels en aanrecht, ik kan bijna lopend iets noteren,  terwijl je de internetdingetjes moet  opstarten, juiste pagina zoeken, afgeleid door blogs-kranten-puzzels- enzovoorts. Of ze liggen aan het infuus. Naast bed.
Hoezeer Internet ook voor me leeft, de papieren wereld is soms handiger.

De titelboodschap heb ik intussen verduidelijkt.
Nu alleen nog even uitzoeken wat dit was: 82M.
Ik hoop niet dat het iets belangrijks was. En vergeten.
===