Dag alle lezers,

Hartelijk dank voor het medeleven en de lieve wensen, en voor het gedicht, Beekje.
Ik kon niet eerder schrijven, de eerste week was ik van de wereld door pijn en pijnstillers. Er was een breuk in rechterbovenarm, links en rechts van de kop lagen een paar stukjes bot los. Schouder, knie en onderarm waren alleen wat geschaafd. Gelukkig hoefde er niets gezet te worden en is het dragen van een sling (band) voldoende. Stel je voor dat er met deze temperaturen gips aan te pas kwam.
Met de linkerarm je dingen doen terwijl je rechts bent, dat valt tegen. Voorlopig zal ik niet veel schrijven of lezen, boek of tablet vasthouden is lastig.Kan ik mooi mijn zonden overdenken ☻
Ik wens iedereen nog meer zomerse dagen met nog meer zon, gezien de toestand in de voortuintjes denk je aan een verschroeide aarde maar dan zonder oorlogsgeweld.
Tiswat, als we niet zo zweetten zouden we zelf nog verdrogen.

Groet en tot over een paar dagen.

9 gedachten over “Dag alle lezers,

  1. Gelukkig geen gips!!!! Het is zo al beroerd genoeg! Was je gevallen?
    In elk geval begrijp ik dat het wel beter gaat nu! Het zal even duren voordat je rechts weer optimaal kan gebruiken natuurlijk. Valt tegen hè, alles met links te doen als je rechts bent…. natuurlijk is het altijd de verkeerde arm waar iets mee is…. dubbele pech.
    Sterkte en voorspoedig verder herstel.

    Like

  2. Daar ben je eindelijk. Ik heb je hier al gemist… Hoe gaat het? Je hoeft je niet te vermoeien met schrijven hoor. Overdenk maar rustig je zonden… Ik begrijp dat het nu niet anders kan. De verhalen komen later wel! Veel goede moed en sterkte. Dikke zoen X

    Like

  3. Gelukkig een berichtje van je, dat heb je toch gefikst.
    Dan ben je lelijk gevallen, maar net wat je schrijf gelukkig zonder gips.
    In dit geval klopt de uitspraak “tijd heelt alle wonden”.
    Heel veel sterkte met nadenken, zijn ook leuke dingen om over na te denken.
    Beterschap. Hans

    Like

  4. IK weet nog dat de schouder gebroken was en welke nadelen dat gaf. Neem je tijd nou maar. En ik wens je er veel sterkte bij. Langzaam proces waar je niet te licht over moet denken….

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.