AU

Voorlopig geen berichten, bovenarm gebroken.
Krak-groet,
Bertjens.

25 gedachtes over “AU

    1. Je treft het niet met dat warme weer….. j
      Hopelijk heelt het snel en kan je weer wat er mee doen, want je bent nu echt “onthand” ….. alles is moeilijk met maar één arm….. vooral als het ook nog je “goede” arm is….. voor jou hoop ik dus dat het je andere arm is. Sterkte…… misschien lees je het nu, misschien pas over een paar weken, maakt niet uit …… wij wachten wel, maar als je wel af en toe leest dan zie je dat we meeleven! Heel veel sterkte nog!

      Like

  1. Neen toch… ik kijk uit naar meer nieuws. Geduldig zal ik wachten. Tikken met 1 hand lijkt me lastig.
    Ik wens je een niet al te gecompliceerde breuk – maar dat zal ondertussen al bepaald zijn, dus wat ik je ook wens… – Hou je haaks en goede moed. Lieve groet X

    Like

  2. Bertie toch, hoe krijg je het voor elkaar, de bovenarm een motor voor de resterende onderkant.
    Veel sterkte gewenst en spoedig herstel.

    Like

  3. Au? Ik vroeg me al af of je het wou hebben over het zoveelste onderzoek. Daaruit bleek namelijk dat er maar één woordje is om een ruzie te stoppen: “au”. Dan weet je partner dat je gekwetst bent.

    Dat was het niet. Het is veel erger. Poeh! Wat gaat het hier stil zijn.

    Liked by 1 persoon

  4. Brekebeen, beterschap. Wens je een voorspoedig herstel
    en revalidatie toe. Schrijven helpt waarschijnlijk wel. Maar
    dan zul je langzaamaan met de andere kant/ hand moeten schrijven.
    Ga je missen, maar bewaar al je gedachtes.
    Of spreek ze in met siri…
    😀💪

    Like

  5. Hai Bertie,
    Hoe gaat het met je, is het een en ander wel te hendelen met maar een arm/hand?

    Je bent natuurlijk vreselijk uit je doen met zo’n afschuwelijke -krak- die je niet zag aankomen. Total Loss misschien?

    Ik wens je veel sterkte en moed, je komt er vast weer bovenop, eventueel ga ik in de Sint Jan een kaarsje aansteken, laat maar weten als je daar eventueel wat heil en troost in ziet.
    Ik ben tot alles in staat om de goden te dwingen ondanks mijn twijfels in deze materie.

    Like

  6. De langste dag van het jaar, daar heb je vast ook wat over te vertellen.
    Type J voor Ja, dan kunnen we wachten, type N voor Nee, dan moeten we wachten.

    Like

Geef een reactie

