Doordraaien

Mathijs brengt zijn programma zoals alleen hij dat kan, hijgerig en razendsnel.
Zap.
Best singer. Doremi lalalááá en terug, tranen, kandidaat af. Voilà,  de volgende.
Zap.
Zoekzoek, vader of moeder en laat ze alsjeblieft gevonden worden.
Zap.
Wanna be a topmodel?
Oh please…
Zap.
Halina, ze grijnst.  Prem, grijnst ook.
Zap.
Bloed. Superzweer onder de scalpel.
Zapzap!!
Baudet. Buma. Brexit. Rutte.Trump.
Zapzapzapzapzap.
Help.
IK draai door.

24 gedachten over “Doordraaien

    1. Hier staat hij ’s avonds aan als behang. Onwillekeurig kijk je af en toe.
      Vanavond in ieder geval, 20.15 komt ‘Door het hart van China’, met Ruben Terlou, die ook het programma over de Yangtze presenteerde.

      Geliked door 1 persoon

      1. ‘Door het hart van China’ willen we ook zien, maar tegelijkertijd is het op Canvas ‘Ierland met Simon Reeve.’ Simon gaat even voor voor deze Ierlandfans en Ruben Terlou volgt daarna via herbekijk of uitzending gemist.

        Geliked door 1 persoon

  1. Zapzapzap? Luc is koning zap als ik niet kijk. Maar als we beiden kijken is er éérst afgesproken … maar dat zei ik al.

    Hij heeft een excuus. Hij zit met ijs op zijn voet voor die ontsteking maar wat ik dan allemaal zie passeren, aan supertempo weliswaar.

    😉

    Geliked door 1 persoon

      1. Er is niet echt veel keuze. Of je kiest voor een reeks of film, of je zit vast aan de reeks die je opsomde.

        Waar ik niet goed mee omkan is dat ze televisie maken over zichzelf. De ene heeft een praatprogramma en nodigt deze en gene uit waarop hij zelf in het praatprogramma van deze of gene mag opdraven als gast.

        Geliked door 1 persoon

  2. IK heb vorig jaar besloten niet meer naar DWDD, Pauw, Jinek en Tan te kijken. Allemaal te veel van hetzelfde. Altijd die zelfde koppen en altijd dat bashen van wat men niet bij de eigen richting of mening vindt passen….Het gaf en geeft me veel rust…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.