Einde relatie

‘Dag John,

Dit zijn de allerlaatste woorden die je van me krijgt.
Ik ga weg, voorgoed.
Ik heb genoeg van je, van je gezeur om leuke spelletjes, de parenclubs, je almaar eigenaardiger wensen.
De gekneusde schouder was al erg maar de beet in mijn bil was tè genant, en je nieuwste voorstel deed me besluiten definitief te vertrekken.
Ik laat me niet meer overhalen tot rare sekstoeren, je gaat maar naar een bordeel al is het zeer de vraag of ze je willen bedienen. Waarschijnlijk lachen ze je in je gezicht uit.
Misschien dat een psychiater…?
Hoe dan ook, ik ga.
Zoek maar iemand anders voor een triootje met Bokito.
Tot nooit,

Gina.’

Ooit op FB geplaatst, sla het maar over als je het herkent.

16 gedachten over “Einde relatie

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.