Koffiebelasting?


Misschien.
Zolang je het niet aangeeft bij de jaaropgave is er niets aan de hand,  zelf zou ik het verzwijgen.
Stel je de heisa voor na eerlijke aangifte.
Hoeveel zwarte koffie?  — volledig invullen
Waar kocht U deze koffie? —  naam, adres, datum
Waar dronk U deze koffie?  — tijd, plaats, datum
Met wie dronk U deze koffie ?  — volledige naam/namen
Hoe reageerde U op deze koffie? –zwart/rood/bleek/gemengd/anders

Enzovoorts.
Je zal er maar mee zitten.
Bezoek van inspecteurs, controleurs, gesprekken met hulpverlening.
Doodsangsten uitstaan voor negatieve (hoge) aanslagen. Boete op boete. Faillissement.
O.M.G…..
Dat is geen leven,  houd het liever geheim.
==

40 gedachten over “Koffiebelasting?

  1. Ik doe met je mee, geen opgave van mijn koffieconsumptie in de belastingaangifte. Ik zit nu wel over de vraag boven aan het bericht na te denken. Ontduik je belasting door iets niet te kopen (melk, suiker), want dat zal wel ongeveer de bedoeling van de vraag zijn (?) Ik denk: ja, dat doe je. Daarom pleit ik ervoor dat mensen allemaal (weer) gaan roken. Wat dat aan accijns opbrengt!

    Geliked door 1 persoon

  2. mogge Bertie
    ik heb net het koffie apparaat aangezet en zal zo een aantal mokken van dat heerlijke goedje achteroverslaan en trek mij van dat hele gelazer over wel of geen aangifte doen , geen ene moer aan 😁
    proost en geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.