Wat me nou overkomt bij het ziekenfonds…

… ik sta paf.
Korte uitleg.
Ik heb een paar medicijnen waarover ik iets te melden had
bij de apothekersbalie.
Na wat heen en weer gepraat kreeg ik een afdoend antwoord en vertrok weer.
We spraken nog geen half uur.
En wat, denk je, dat er dezer dagen binnenkwam?
Een rekening van    € 149, 53  Farmaceutische hulp
GRRRRRRR
Die ga ik natuurlijk voldoen.
En er over bellen of appen.
Maar helpen zal het niet, vermoed ik
===
update
In details treed ik niet maar het is besproken en opgelost.
HALLELUJA.
Allen bedankt voor het medeleven.
==

43 gedachten over “Wat me nou overkomt bij het ziekenfonds…

      1. snap ik. 

        ik zoek altijd alles online op. 

        en… ik storneer standaard de extra afschrijvingen…. laat het dan in de kleinst mogelijke termijnen doen…

        Geliked door 1 persoon

  1. Bertie ik zou het navragen want dit klopt niet. Het afgelopen jaar ben ik ook een aantal keer met een vraag bij de apotheek geweest. Nooit in rekening gebracht.

    Geliked door 1 persoon

  2. Het is voor het eerst dat ik zoiets lees. Ik heb er geen verstand van maar ik kan me moeilijk voorstellen dat dit klopt. Misschien toch eerst eens checken voor je betaalt.

    Geliked door 1 persoon

  3. ha die Bertie
    bij het zien van de titel ” ziekenfonds “ , dacht ik gelijk , bestond dat nog maar
    weg met al die zogenaamde zorgverzekeringen , zakkenvullers stuk voor stuk , uit naam van de politiek , die het ziekenfonds heeft afgeschaft want het moest geprivatiseerd 😦
    ik hoop voor je dat het een fout was en je het geld terug krijgt
    sterkte

    Geliked door 2 people

  4. Een dergelijk hoog bedrag horen ze vooraf te melden. Daarij horen ze aan te geven of je die kosten bij de zorgverzekering kan declareren.

    Geliked door 1 persoon

  5. Een dergelijk hoog bedrag zie ik voor ‘medicatiebeoordeling’. De kosten daarvan worden vergoed door de zorgverzekeraar en doet niet mee voor het eigen risico.

    Geliked door 1 persoon

  6. Ik weet wel dat apothekers kosten mogen bereken voor het geven van uitleg over gebruik en werking van medicijnen. Ik weet ook dat die kosten nogal kunnen variëren. Maar een rekening van € 149, 53 voor farmaceutische hulp vind ik ronduit idioot. Maar dat vind ik de laatste jaren wel van veel meer zaken die in dit land spelen. Ik zou dit niet meteen betalen, maar toch eerst om uitleg vragen.

    Geliked door 2 people

  7. Echt belachelijk.
    Stel je voor dat ze dat ook in winkels deden, je zou niks meer durven vragen

    Geliked door 1 persoon

  8. Ik wens je succes , in dat wereldje worden zo vaak zogenaamde fouten gemaakt. Wordt er niet over geklaagd, dus gewoon betaald, dan rinkelt bij hun de kassa!

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.