Zalige zomer

Lekker in de zon
niet te heet
beetje wind
met een boek
scherm erbij
telefoon links
kopje thee rechts
geluid vervaagde
zzzzzzzzz
tijd verging
tomato-153272_640
half uur
nog een half
wakker schrikken
met een
vuurrood hoofd
==

Categorieën: zon

31 gedachten over “Zalige zomer

  1. Als het dan maar egaal rood is…..ik zag laatst iemand met een wit masker….van haar zonnebril.
    Maar in de wind en in de zon….. lekker, maar het is wel uitkijken.

    Geliked door 1 persoon

  2. Lekker Bertie, zo in het zonnetje (nou ja, zonneTJE….) Dus ja, wel een beetje oppassen. Maar ik geniet er ook zo van, vanmiddag de stad even in, iedereen is terug van vakantie, nog onwennige studenten op wankele fietsen, terrassen vol, friet en ijs, en de zon….

    Geliked door 1 persoon

  3. Ik vond het gisteren én vandaag toch iets te warm. Hier thuis gaat het prima maar op school met al die tegels (speelplaats) en het beton smelt je zowat onderweg. En dan wordt er verwacht dat je niet al te bloot loopt. Toch ben ik van plan om morgen een niemendalletje aan te trekken, ook aan mijn voeten, anders zwem ik uit mijn kleren.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.