Te eng verhaaltje.

Er was een verhaaltje.
Toen ik het geschreven had en het overlas schrok ik er zelf van, zo naargeestig  was het.
griezelbackground-658755__340
Het einde van de wereld en hoe het verliep.
De terneergang van mensen’s fatsoen, het verval naar kannibalisme,  gemanipuleerde honden die uit hun krachten groeien, reuzenwurmen en geniepige vlooien die met grote slokken ons bloed aftappen, lopende boomstronken op spillebenen en reptielen met vliestenen, in zwart gehulde tovenaars met kwijltanden, ruimtewezens met slagersmessen die losse handen en voeten aan hun riem hadden, struisvogels met gele ogen….
Van die dingen.
Ik zal U er niet mee lastig vallen.
==

36 gedachten over “Te eng verhaaltje.

  1. Ik dacht even: dit gaat over de Wagnergroep. Maar nee, dit is bloederig SF. Maar gelukkig gaat het niet door dus ik heb het niet kunnen lezen. Denk ik. Of toch.
    Nou ja…..

    Geliked door 1 persoon

  2. ik waande me in 1 of ander pretpark , of dierenpark , DPA geeft o.a. onderdak aan vele soorten Dino’s , dus dat kon ook nog , maar nee wat je omschrijft gebruikt nog meer fantasie dan ik al heb 😁

    Geliked door 1 persoon

  3. Ik sluit me aan bij Di Mario, hoe komisch het ook klinkt.
    Maar goed dat we niet in de toekomst kunnen kijken, de Bijbel daar tegen laat ons niet in de verbeelding over de eindtijd. Hans

    @ ik denk dat onze Zaanse roots daar mee te maken hebben.
    Zaankanters zijn flapuits en het is toch een leuk tijdsverdrijf voor ons.

    Geliked door 1 persoon

  4. De verhalen uit de Goelags zijn voor de betrokkenen wellicht hetzelfde. Eenmaal daarheen veroordeeld is je einde toch nabij. Of denk aan de Jezidi in handen van het afstotelijke IS. Duivelse wreedheid is des mensen vrees ik. En geen enkele ideologie is er vreemd van. Experimenten op een Amerikaanse universiteit hebben uitgewezen dat zelfs de meest normale lieden op een of andere wijze wreed werden als ze ‘slachtoffers’ moesten pijnigen om er zelf niet bij te horen. Druk op de ketel, geweld als dreigmiddel… Het einde der tijden zal vermoedelijk niet zo lang duren dat we de tijd hebben om dat allemaal te beseffen…Maar of we het uberhaupt meemaken??

    Geliked door 1 persoon

    1. Wreedheid is van alle rangen, standen en religies. Beroerd genoeg.
      Het einde zie ik voorlopig nog niet naderen, tegen die tijd hoop ik het niet mee te hoeven maken.

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.