Liefde vergaat niet.

 
short story
 
 

De jongen piekerde.
Na drie weken had hij haar nog steeds niet durven aanspreken hoewel ze hem af en toe vluchtig bekeek. Verdomd, alles durfde hij waarom dit niet?

De man zuchtte.
Je zou denken dat de tijd hen hielp. Met stappen, vakanties, sport.
De afstand bleef. Wat was dat toch, wat belette hem? En haar?

De oude berustte.
Het leven had hem niet geholpen. Zijn dromen waren er nog, ze hielden hem tevreden, matig,  maar beter dan niets.

De bejaarde hemelde.
Hij zat op een wolk en… maar wat..  mijn god, daar was ze.
Ze keek terug.  Ze lachte!  Ze zag hem!!


32 gedachten over “Liefde vergaat niet.

  1. Ik moet nu denken aan het liedje van de wolken van Toon Hermans. (Zou je met mij op de wolken willen wonen…) Een lief en ook wel een beetje een treurig verhaal Bertie. Gemiste kansen, een leven vol verlangen. Maar toch, eindelijk dan toch. Ik hoop dat ze eeuwig gelukkig zijn. (Samen slapen op die schapevacht…)

    Geliked door 2 people

  2. Ze keek naar hem en dacht … had ik het maar eerder geweten. De tijd is voorbij gegleden en onze harten hebben voor elkaar getikt zonder het te weten.
    Lief en melancholisch verhaal Bertie

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.