34 gedachten over “Nat

  1. Hier is vandaag nauwelijks regen gevallen…. eigenlijk geen regen, want die paar druppeltjes die voor het oog niet eens zichtbaar waren (alleen voelbaar) tel ik niet mee.

    Geliked door 1 persoon

  2. Je bent een waterdier geworden Bertie, half mens half vis. Maar dan een waterdier die de pest heeft aan water. Ik ken een vogel met hoogtevrees. Gerbrand, een cheetah met versleten knieën, walgt van de gnoes waarop hij jaagt. (Eten Gerbrand, zei zijn moeder vroeger, het is gezond, denk om je vitamientjes. Dát! Vitamientjes. In een Gnoe!) Hier op de noordpool regende het op een kwartiertje na vandaag niet. Het was 20 graden ook nog eens, grijs, maar heel zacht. Ik weet dat deze mededeling je niet helpt, maar we moeten de stand van zeken nu eenmaal doorgeven. Morgen wordt het beter. (Misschien). (p.s. Goed je weer te lezen!)

    Geliked door 1 persoon

  3. Dat we niet gaan wandelen, stoort me nog het meest. Met een regenjas zou dat moeten kunnen. En soms met een roeiboot. In Sint-Truiden en omgeving stonden er weer straten onder water.

    Geliked door 1 persoon

  4. Telkens als Armageddon op weergebied wordt voorspeld gaat het aan ons grotendeels voorbij. Ok, het druppelde wat toen we wandelden, maar de straten werden nauwelijks nat. Het zuidoosten had het lastig. Vandaag is het prachtig weer….

    Geliked door 1 persoon

  5. Waarin een klein land dan toch weer groot kan zijn …

    Hier zagen we het regengebied de hele dag van zuidwest naar noordoost mooi onder Drachten door schuiven. Mij persoonlijk beviel dat wel. En ik had het jou ook wel gegund. Op deze manier wordt het natuurlijk nooit weer wat met de vrolijke oude Bertie. Hoewel …, in je rijmelarij dacht ik toch weer een lichte kwinkslag te ontwaren. 😉

    Fijne dag verder, Bertie.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.