Uit Trouw: Europese vrees voor Russisch nepnieuws groeit

Propaganda, geloofden ze er vroeger dan wel in?

vreesvoornepnieuws

14 gedachtes over “Uit Trouw: Europese vrees voor Russisch nepnieuws groeit

  1. En dan blijven we maar lezen over die Russische inmenging in de verkiezing van … vandaar die grote honden, zeker? Maar daar lig ik niet wakker van.

    Maar ik zou toch wel even een nieuwsstop willen inlassen. Er zijn andere dingen die me bij in hun greep hebben, ik lig er niet wakker van, maar een oud zeer is weer wakker. Ik moet dringend slaapliedjes gaan zingen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

