Wit-Rusland — Nederland

Straks, kwart voor negen.
Staat het bier koud?
Zijn de buren er al?
Is er voldoende vreetwerk?
Nee?
Kijkt U eigenlijk wel?
Ik ook niet.
Het minieme kansje is theorie
al weet je het maar nooit.
Mocht Oranje winnen
dan zien we’t op het nieuws.

26 gedachtes over “Wit-Rusland — Nederland

          1. oxo is een vorm van vleesextract om in de soep te doen, maar wordt ook zo gedronken (winterdrank natuurlijk), meestal geserveerd met een beschuitje.

            Liked by 1 persoon

      1. Toch wel Rob. Ik was er op tegen, maar hij miste teveel de voetbal. Nu maar hopen dat ik zelf niet teveel t.v. ga kijken. Dat is mijn grootste bekommernis. Het is voor mij verslavend en dat wil ik niet (meer)… dat doelloos gezap…

        Liked by 1 persoon

  1. Nee, ik kijk er niet naar. Heb er geen zin meer in sinds dat men ook het EK al niet haalde. Verwende figuren die veel te veel geld verdienen en menen dat een BMW of Ferrari de status verhoogd terwijl dat eerder wordt bereikt door ook echt iets te presteren.

    Liked by 2 people

Geef een reactie

