Online kopen bevalt me

Tot nog toe heb ik niets te klagen over de online winkels.
Prima service waarbij de Track & Trace-mogelijkheid  een handige extra is.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen bij de bekende ketens koop, Bol, Cool Blue, Replace Direct, de meeste damesmodezaken en dergelijke. Ik ga er van uit dat zij zuinig zijn op hun reputatie en daardoor betrouwbaar.
Dan komen de klanten terug.
Daar wordt moeite voor gedaan.
Zelfs met een extra woordje getuige  onderstaand zinnetje bij de storting van een retourbedrag.
‘Geld maar 1 keer uitgeven? Nee hoor. Hier is het weer. Terugbetaling creditfactuur XXXXX
Natuurlijk begrijp je dat ze graag willen verkopen, toch schoot ik in de lach.

(ps dit↓ is geen selfie)

21 gedachten over “Online kopen bevalt me

  1. Ik bestel soms ook bij de opgesomde winkels. Bol.com liever niet meer, ik vind die wat opdringerig.

    Kleren, schoenen e.d. koop ik liever niet online;

    ps. Gelukkig dat je het er bij vermeldde.

    😎

    Geliked door 1 persoon

  2. Over het algemeen bevalt het mij ook goed. Het vervangt voor mij niet het winkelen, wat ik nog steeds leuk vind, maar alles op z’n tijd. Sommige kledingstukken kan ik beter eerst passen en daarom voor mij minder geschikt om online te kopen. Er zijn steeds meer bedrijven waar je achteraf kan betalen, ideaal! 1 keer heb ik gehad dat iets steeds maar niet kwam (wat normaal de volgende dag al komt). Ik heb meerder keren gebeld en steeds zou het komen en hadden ze leveringsproblemen. Het waren strips voor mijn glucosemeter, vrij duur en niet overal te koop. Ik ging zoeken en zag dat die zaak al eerder bijna failliet was en geen spullen meer geleverd kreeg….. nog maar eens bellen en ineens kwam de bestelling toch….. ik heb een andere firma gevonden nu. Ook kreeg ik eens het verkeerde gestuurd en bleek ik dat te mogen houden twewijl het goede product toegestuurd werd…. daar heb ik weer iemand anders heel blij mee gemaakt/

    Like

  3. Kleine pakketjes terugsturen vind ik niet erg.
    Kleren pas ik ook liever in gewone winkels maar als het ergens druk is niet meer. Schoenen heb ik nog niet terug hoeven sturen. Afkloppen.😐

    Like

  4. Het is mij al een tijdje bekend en wij kopen veel online. Denk maar eens aan Coolblue. Geweldige zaak met bijpassende service en nazorg. Gisteren nog een pakketje ontvangen van een bedrijf waar ik wat spullen voor de liefhebberij bestelde. Een dag eerder op hun site mijn ‘karretje’ gevuld, gisteren in huis. Keurig netjes wat ikmhad besteld. Helaas had ik niet goed opgelet, dus ik moet binnenkort nog een keer wat bestellen. Maar vol vertrouwen dat het allemaal snel gaat. Bij veel winkels weten ze niet eens wat ik bedoel…..

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.