Tot nog toe heb ik niets te klagen over de online winkels.
Prima service waarbij de Track & Trace-mogelijkheid een handige extra is.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen bij de bekende ketens koop, Bol, Cool Blue, Replace Direct, de meeste damesmodezaken en dergelijke. Ik ga er van uit dat zij zuinig zijn op hun reputatie en daardoor betrouwbaar.
Dan komen de klanten terug.
Daar wordt moeite voor gedaan.
Zelfs met een extra woordje getuige onderstaand zinnetje bij de storting van een retourbedrag.
‘Geld maar 1 keer uitgeven? Nee hoor. Hier is het weer. Terugbetaling creditfactuur XXXXX‘
Dan komen de klanten terug.
Daar wordt moeite voor gedaan.
Zelfs met een extra woordje getuige onderstaand zinnetje bij de storting van een retourbedrag.
‘Geld maar 1 keer uitgeven? Nee hoor. Hier is het weer. Terugbetaling creditfactuur XXXXX‘
Natuurlijk begrijp je dat ze graag willen verkopen, toch schoot ik in de lach.
–
(ps dit↓ is geen selfie)
–
(ps dit↓ is geen selfie)
Koop ook wel eens iets online en ja, dat gaat goed. Maar snuffelen in een winkel blijft toch favoriet.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat klopt, maar niet als ik geen verstand van zaken heb. Een toetsenbordje koop ik online.
LikeLike
Dat was een hoog bedrag: xxxxx, eentje van 5 cijfers!
LikeGeliked door 1 persoon
Slimme Petra.
Het bedrag werd zonder komma weergegeven. ☺
LikeGeliked door 1 persoon
Ik dacht al: daar moeten we zijn, daar groeit het geld aan de bomen 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Nee joh, daar zitten de spinnen al.😆
LikeGeliked door 1 persoon
Maakt mij niet uit. Ik hou van die lieve, ondergewaardeerde beestjes 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ik bestel soms ook bij de opgesomde winkels. Bol.com liever niet meer, ik vind die wat opdringerig.
Kleren, schoenen e.d. koop ik liever niet online;
ps. Gelukkig dat je het er bij vermeldde.
😎
LikeGeliked door 1 persoon
Het leukste is snuffelen in tweedehands- en op rommelmarkten.
ps Is veel duidelijker.😀
LikeLike
Dat doe ik ook graag.
LikeGeliked door 1 persoon
Over het algemeen bevalt het mij ook goed. Het vervangt voor mij niet het winkelen, wat ik nog steeds leuk vind, maar alles op z’n tijd. Sommige kledingstukken kan ik beter eerst passen en daarom voor mij minder geschikt om online te kopen. Er zijn steeds meer bedrijven waar je achteraf kan betalen, ideaal! 1 keer heb ik gehad dat iets steeds maar niet kwam (wat normaal de volgende dag al komt). Ik heb meerder keren gebeld en steeds zou het komen en hadden ze leveringsproblemen. Het waren strips voor mijn glucosemeter, vrij duur en niet overal te koop. Ik ging zoeken en zag dat die zaak al eerder bijna failliet was en geen spullen meer geleverd kreeg….. nog maar eens bellen en ineens kwam de bestelling toch….. ik heb een andere firma gevonden nu. Ook kreeg ik eens het verkeerde gestuurd en bleek ik dat te mogen houden twewijl het goede product toegestuurd werd…. daar heb ik weer iemand anders heel blij mee gemaakt/
LikeLike
Dat is pech hebben, maar over het algemeen gaat het goed.
Netjes dat je het verkeerde produkt mocht houden!
LikeLike
Ik heb het nog betrekkelijk weinig gedaan, maar het bevalt mij ook best. Niet voor kleren, dat doe ik niet meer, denk ik. Eerst even passen is toch fijner, vind ik. Dat heen en weer gestuur vind ik zo rommelig.
LikeGeliked door 1 persoon
Kleine pakketjes terugsturen vind ik niet erg.
Kleren pas ik ook liever in gewone winkels maar als het ergens druk is niet meer. Schoenen heb ik nog niet terug hoeven sturen. Afkloppen.😐
LikeLike
Tja…maar dan moet je wonen op een adres dat zelfs – of juist – TomTom niet kan vinden 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Heb je dat met opzet gedaan??
LikeGeliked door 1 persoon
Yip! Kan ik m’n creditcard met een gerust hart thuis laten 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ik koop veel via internet. Makkelijk want moet me vaak te ver verplaatsen en ik shop niet graag… leuke selfie!
LikeGeliked door 1 persoon
DAT BEN IK NIET!
LikeGeliked door 1 persoon
Het is mij al een tijdje bekend en wij kopen veel online. Denk maar eens aan Coolblue. Geweldige zaak met bijpassende service en nazorg. Gisteren nog een pakketje ontvangen van een bedrijf waar ik wat spullen voor de liefhebberij bestelde. Een dag eerder op hun site mijn ‘karretje’ gevuld, gisteren in huis. Keurig netjes wat ikmhad besteld. Helaas had ik niet goed opgelet, dus ik moet binnenkort nog een keer wat bestellen. Maar vol vertrouwen dat het allemaal snel gaat. Bij veel winkels weten ze niet eens wat ik bedoel…..
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ken geen onbetrouwbare winkels, koop alleen bij gevestigde namen. ReplaceDirect is ook goed in elektronica, onderdelen en reparatie.
LikeLike