Inktloos printen

Fantastisch, dat wil ik ook wel.
Maar…
Nieuwe printer?
Is de laptop wel compatibel of is er een nieuwe nodig?
Misschien ben ik te sceptisch, ik hoop dat het meevalt.
We zullen zien.

Er zijn veel hits, dit zijn er een paar van
rtl. inktloze-printer-op-de-markt

trouw.nl/groen/inktloos-printen-kan-nu-de-printers-nog

15 gedachtes over “Inktloos printen

  1. Wel handig! Maar ja, zo’n printer zal wel duur zijn en inderdaad is het mogelijk dat de laptop niet compatibel is. Ik heb een nieuwe printer die via wifi werkt….. maar mijn ouwe laptop wil dat niet, dus toch maar weer een kabeltje! Oud en nieuw gaan dus niet altijd samen!

    Liked by 1 persoon

  2. Ik gebruik eigenlijk nooit meer mijn printer en nu ik Spanje zit, waar je copyshops hebt waar je ook kunt printen: hebben we dat in Nederland nog? Als je zo weinig print als ik is dat is dat denk ik voordeliger dan zelf een printer hebben.

    Liked by 1 persoon

    1. Copyshops zijn hier haast niet meer , ik ken er nog meer één en die is waarschijnlijk ook verdwenen.
      Ik print voornamelijk cryptogrammen, bijna wekelijks een paar. En de volksrantsudoku’s. Af en toe een stukje proza.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

