Uitreiking Ig Nobelprijzen, altijd amusant.

Lees en lach, nadenken mag ook.

/ig-nobelprijzen-vloeibare-katten/

Ig_Nobelprijs

 

13 gedachtes over “Uitreiking Ig Nobelprijzen, altijd amusant.

  1. Ik denk dat ik ook in aanmerking kom voor zo’n prijs… ik hield de eeneiige babytweeling van mijn vriendin als enig uit elkaar. Mijn geheim? De ene oogde ietsje fijner in het gezicht dan de andere. De ene heette Jens en de ander Max. Bij Max krijg ik altijd een beeld van een stevige jongen. Maar in dit geval was het net omgekeerd. Kun je nog volgen? De fijnste was dus Max. En zo wist ik het altijd meteen, maar ik verklapte mijn geheim niet. Niet iedereen moest weten wat mijn sterk wapen was. Misschien had ik het beter toch verteld, dan had ik nu die Nobelprijs gewonnen… ­čĄú
    Terwijl ik dit schrijf, ligt mijn kat heerlijk vloeibaar naast mij te slapen.

    Liked by 1 persoon

  2. De IgNobels zijn altijd veel leuker dan de echte Nobelprijzen. Wonderlijk van die groeiende oren, want dat was al lang bekend. Oren, neuzen en voeten blijven groeien….. bij de ├ę├ęn wat meer dan bij de ander en ik denk vooral de oren, want mij viel als kind al op dat veel oude mensen grote oren hebben….. het valt dus op!
    Die vloeibare kat…… tsja…… dat is wel zo, maar om dat nou een ontdekking te noemen ­čśÇ …. maar ze zijn in elk geval weer leuk en ze winnen “fantastische” prijzen!

    Liked by 1 persoon

    1. Ze zijn enig, er is een bundel met alle andere inzendingen maar ik weet niet meer hoe die heet.De vloeibare kat vind ik getuigen van scherpzinnige lulkoek maar ja, ik ben dan ook geen geleerde.Ôś╗

      Like

Geef een reactie

