Voetenwerk

Mijn voeten zijn steenkoud,  dat betekent sneeuw. Zegt men. Nu vraag ik me af: zal ik ze koud laten en de sneeuw verwelkomen of sokken aantrekken om warm te worden en de sneeuw op afstand te houden. Een dilemma.

Ik denk na. En kies voor sokken en dekbed. Met wat geluk droom ik van ijzige winters met warme sneeuw,  zalig vooruitzicht nietwaar? Slaap ze en tot morgen.

16 gedachtes over “Voetenwerk

  1. Momenteel is het hier schitterend zonnig. Dat was gisteren ook zo. Later op de dag kwamen de buien.

    Koude voeten? Die steek ik meestal eens in een warm voetbad. En de sneeuw heeft nog tijd genoeg. Het is nog altijd zomer.

    😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

