Laptop naar de Piet Gijs..

..vrees ik. Jammer, deze Asus was  een van de fijnste computers om op te werken.   Wanneer hij niet gerepareerd kan worden zal er een nieuwe moeten komen, maar welke? Ik dub, en dub, ik dub me suf en ben er nog niet uit.  Eerst een nachtje rouwen, misschien krijg ik een verhelderende droom, je weet maar nooit hoe een koe een pc vangt.

39 gedachtes over “Laptop naar de Piet Gijs..

  1. Thuis heb ik de appelversies.
    Op school moet ik nog een laptop ontvangen.

    Ik brabbel alleen maar een beetje met computers.
    De Aan/Uit knop weet ik meestal wel te vinden. Verder loop ik vaak en veel naar collega’s.

    Een advies heb ik dan ook niet.

    Droge groet,

    Liked by 1 persoon

  2. Advies? Ik geef niet graag advies, voor als het fout uitdraait, maar in dit geval? Tevreden over Asus? Terug Asus nemen. Ik had altijd Acer, zonder problemen. De volgende laptop voldeed wel maar deed raar. Deze ook.

    Luc heeft een Asus tablet waarmee hij constant ruzie maakt.

    Liked by 2 people

  3. Ik zit nu op een Acer te typen. Voldoet prima. Maar als ik een Asus had zou die weer terugkomen. Waarom niet als hij bevalt?
    Ik moet wel zeggen dat als deze kapot gaat, ik het mooi overlaat aan de technicus hier in huis om een nieuwe aan te schaffen. Ik heb daar totaal geen zin in. Een apparaat moet werken. Punt uit.
    Zit trouwens te dubben of ik een tablet zal aanschaffen. Wat de meerwaarde daarvan is.
    De laptop staat gewoon beneden in mijn werkhoek. Een luxe overgehouden aan mijn werkzame leven bij het onderwijs. Wel ’s avonds werken, maar niet apart.

    Liked by 1 persoon

  4. Zelf heb ik 11 jaar een Compaq gehad en die doet het nog altijd. Een paar maanden terug heb ik een Asus gekocht met een veel beter geluid. Omdat ik hem als TV gebruik vind ik dat belangrijk. Ik merk winig verschil tussen m’n oude XP die wel 60 seconde gebruikte voor het starten en deze nieuwe Win10 die maar 20 seconde nodig heeft. De pixels zijn van 0,26 naar 0,17mm gegaan. Ik heb een vergrootglas nodig om dat te zien. Voorlopig bevalt ie goed.

    Liked by 1 persoon

  5. Ik heb hier ook een Asus X55L staan, makkelijk om naast mijn desktop.
    Ben er zeer content mee.
    Nou droom maar fijn, wie weet wat er opkomt borrelen.

    Ot, een van de zeven schoon heden zijn volgens mij niet de kuiltjes in benen en billen. 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Naar de uitdrukking ‘naar de Piet Gijs gaan’ heb ik op diverse plaatsen gezocht maar kan hem niet vinden. Wel informatie over familie Gijzenburg en meer.
    Ik weet dus niet waar het vandaan komt, ik hoorde het wel eens en praat het na. Misschien zeg ik het fout. Als een papegaai 😑.

    Like

Geef een reactie

