Nuttige Pinksterdagen

Naast het gewone leeswerk had ik deze week als extraatje twee aanraders en een nieuw boek van een medeblogster in handen. Hoe  verschillend ze ook waren, ik las ze alle drie gretig.
De beschrijvingen houd ik summier, reviews zijn op google te vinden.

De lege stad, Simone van der Vlugt   (via villasappho.)
– Lotgevallen van een jonge vrouw uit Rotterdam, Tweede wereldoorlog.
As in tas, Jelle Brandt Corstius,  (via  therese   )
–  Fietstocht naar Middellands Zee om de dood van zijn vader te verwerken
Artikel dertien, Petra Sparks,   (via petrasparks  )
– Actuele sf, spannend en eigentijds geschreven.  Het voedselpatroon… de omslag spreekt voor zich.

               

21 gedachtes over “Nuttige Pinksterdagen

  1. Petra Spark , Artikel 13, heb ik net uit. Ik moest en wou het lezen… en het heeft me zeer geboeid. Een echte pageturner die je maar moeilijk weg kan leggen. Meer zeg ik niet… voor degenen die het nog moeten lezen. Voor de rest moet het lezen wachten tot juli. Voorlopig heb ik het veel te druk met mijn werkzaamheden.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

