Het onnozele brein

Trump vs Poetin.
Nog geen kabinet.
Pinata’s.

Hoofddoeken bij politieuniformen.
Kouwe grond-psychologie.
Dromen.
Drones.
Enzovoorts enzovoorts enz.
Zoveel onderwerpen waar je ’n beetje over nadenkt maar te weinig van weet om een standpunt in te nemen.
Ik lig er niet wakker van, het komt alleen bij je op, af en toe.
Je zou je hoofd moeten kunnen opschonen, ontslakken om in hedendaagse stijl te blijven.
Alle ballast eruit en…
..en dan?
Daar denken we nog over na.

18 gedachtes over “Het onnozele brein

  1. Ik dacht al dat ik alleen zo maar wezenloos nadacht over dingen waar ik niet genoeg van af weet.

    Goed, ik ben dus niet zo abnormaal. En wakker lig ik er al helemaal niet van.

    😉

    Liked by 1 persoon

  2. Een leeg hoofd tracht ik nu juist te vermijden. Om alleen te kijken naar de groeiende gerania is me toch echt te weinig geestvullend. Dus volg ik het nieuws, bepaal mijn mening, interesseer me voor veel onderwerpen, geniet van wat me in de media wordt aangeboden, kijk om me heen, zie de mensen in de stad, zoek soms de polder op, en onderhoud mijn hobby’s. Heerlijkkkkkkkkkkk

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

