Vorstelijke tv

‘Vanavond het gesprek met de koning, ga jij ook luisteren?’ vroeg iemand.

‘Dat weet ik nog niet, ik ben niet zo oranjeachtig en WA boeit me al helemaal niet. Zijn vrouw trouwens ook niet zo.’

De kans is groot dat ik het programma toch even aan zet, in de hoop zijn triple A te zien want ik moet toegeven dat ik smelt bij het zien van de meisjes.
Ook bij de oudste.
Naar mijn idee is dit gezin de redding voor hun populariteit.
Misschien zouden ze nog een keer drie kinderen moeten krijgen, de prinsesjes worden binnenkort te groot om te vertederen.

8 gedachtes over “Vorstelijke tv

  1. IK ben zo blij dat WA ooit die Maxima heeft gevonden. Een echte vrouw, gemakkelijk in de omgang, werelds. Bij hem krijg ik nog steeds een beetje de kriebels door dat (zichzelf) opgelegde beklemmende van de rol die hij speelt. En een te magere woordenschat om te overtuigen. Blijft lastig. En die meiden? Gewoon laten uitgroeien tot mooie jong-volwassenen…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

