Obstinaat

Dat ben ik nu.

‘Dwars’ kent  veel woorden   geen van alle sympathiek maar ik zit ermee opgescheept.
Ik wil niet opstaan.  Niet blijven liggen.
Een sneeuwstorm, op klompen lopen, a-politiek blijven, Trump en Erdje uitschelden, goede raad, geen bemoeials, ander telefoonnummer, meer zon, minder zon, zomertijd opschuiven, nieuwe fiets, zomertijd vorige week, boom rooien, stoep verleggen, krant de deur uit, Privé lezen…
Pfff, ik word er doodloof van.
Eerst een uurtje naast de zon zitten.

19 gedachtes over “Obstinaat

      1. Ga zitten….. liefst in de lotushouding…… rechtop,maar ontspannen….. probeer nergens aan te denken, alleen aan ZENNNNNNNN……. zeg dat en laat de klank goed tot je doordringen…. de nnnnnn resoneert tot in je diepste vezels…..
        tsjonge,,,,, ik kan er wel les in gaan geven 😀

        Liked by 1 persoon

  1. Het is niet altijd zo grappig:
    Ik ken mensen die bijna automatisch iets anders willen dan wat er voorgesteld wordt. Een groep wil ijs eten, de dwarse wil per se naar de koffiebar.
    In die geest.

    Like

Geef een reactie

