Draait de wereld door?

Mathijs. Ratelend. Vermoeiend.
zap
Voice Kids.  Tralala, blablacomments.
zap
Familieruzie, luisteren naar de een, de ander, de volgende.
zap
Wanna be a popstar? NO.
zap
Carlo. Paul.  Als drukke kleuters.
zap.
Mulder, hij grijnst. Junior, grijnst ook.
zap
Genant. Vagina, zweren, eikel, scalpel,  getver.
zapzap
Telegraaf vs Mol. Turkije. Rutte. Erdogan.Wilders. Snik.
zapzapzapzapzap.
Stemmen. Kies mij.Neem mij. Nee, mij. Ik ben de beste.
……..
IK draai door.

14 gedachtes over “Draait de wereld door?

    1. Bewust kijken doe ik niet vaak, wel staat hij meestal aan. Zachtjes. Als behang.
      Af en toe ga ik er speciaal voor zitten, om te zien wat er zoal geboden wordt.
      Van alles wat, dus.

      Like

          1. Mijn vader bouwde vroeger elk jaar een nieuw aquarium.
            Een keer liep een klasgenoot voorbij.
            De volgende dag verteld hij dat hij naar onze tv had staan kijken.
            In die tijd was een tv nog een zeldzaamheid ….

            Vrolijke groet,

            Liked by 1 persoon

  1. Eerlijk Bertie, ik ben blij dat ik niet mag stemmen… ik zou het niet weten… want inderdaad, de wereld draait ‘dol.’ Ik wens je veel succes op verkiezingsdag. Hopelijk worden de resultaten van de verkiezingen geen afgietsel van het scenario in Amerika….
    T.V. kijk ik al twee jaar niet meer. Soms een herbekijk op mij iPad of een spannende Noorse serie op Netflix. Ik werd somber van televisie.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

