Ondiepzinnig

Een vrouw liep in zeven sloten tegelijk
ze kwam drijfnat thuis.

Het verleden dringt zich op;
verstoort het prettige denken
waarvoor ik zoveel moeite deed.
Ik moet opnieuw beginnen

Het regent al bijna de hele dag
het water staat me tot de lippen

Het slanken van een echtgenoot
is’t moeilijkst voor zijn vrouw.
Hij gaat voor de lijnen
die zij zo heel graag wou.

21 gedachtes over “Ondiepzinnig

  1. Geweldig!!! Lijnen is lijden…. tenminste zoals de meeste mensen het doen.
    Langzaam afvallen is beter, maar ja, dat duurt zo lang. Het is wel beter vol te houden, maar resultaat zien is voor velen ook belangrijk. Ik hou het op gezond leven (ook wel eens een dagje niet) en val ik daar van af dan is dat meegenomen, ik weiger te crashen!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

