Superblunder

Vreselijk, ik schaam me dood. Naar vrienden en bekenden stuurde ik een  kerstkaart waarop alleen maar groen gras te zien is en een fotootje.
En als tekst schreef ik
‘Fijne Feestdagen en een echt Nederlandse kerst’
Natuurlijk bedoelde ik daarmee het gebrek aan sneeuw, we hebben hier immers zelden een witte kerst.
Hoef je niet te raden wat een paar mensen denken 😦
_
En dan te weten dat ik heel lang naar de juiste kaart heb gezocht,  tientallen selfies  heb zitten maken voor er wat fatsoenlijks uitkwam…

13 gedachtes over “Superblunder

  1. Hahaha, ik kreeg er geen vreemde gedachten bij hoor! Het drong alleen niet tot mij door dat jij het was….. ik verbaasde mij erover dat Bart Smit mijn e-mail-adres had en herkende hem niet in de foto (als je eenmaal op het verkeerde spoor zit….) en ik had al een papieren kaart van hem gehad….. even dacht ik ook nog aan Bert Smits….. ook een bekende van mij, maar miste de S en ook hij leek niet op de foto…..heel gek, ik dacht niet aan jou hahaha…… nu herken ik je wel in de foto, maar gisteren was ik niet zo helder! Dat is dan weer een blunder van mij!

    Liked by 1 persoon

  2. Ha Bertie, ja, tuig is dat! 🙂 Zou ik nooit achter jou zoeken ;-)!

    Onze server heeft inderdaad stevige kuren (gehad…?) Edwin heeft ‘m uitelkaargesloopt gehad en alles onderzocht (Batterijtje op t moederbord? ’n Ventilator van ’n processor? enz enz :-}) Hij is nu (even…?) up, maar ik word er moedeloos van… ;-} Er staat inderdaad ook weer een kalender 😉
    Groetjes! Jolie

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

