????

Nu is er plotseling een  makkelijker manier van berichten schrijven. Tja, nou, ik kan er niet veel mee.
Hoe anderen het doen weet ik niet maar ik ben een paar dingen kwijt,
tekstkleur en  foto’s bewerken.
Zitten er verborgen knoppen waar ik overheen kijk?
Wie weet raad?

Inmiddels de juiste knop gevonden. Hoera.

14 gedachtes over “????

  1. Geen last van. Dwz ik ben erg tevreden met het oudste systeem en ik tuin er niet in als ze daar een zogenaamde ‘verbeterde’ versie van hebben. Kans is groot dat mijn laptop daar niet verbeterd genoeg voor is. Ik maak trouwens m’n stukjes in kladblok en plak ze later in de editor en maak het daarmee op. Als dat misgaat heb ik dan nog altijd mijn kladblokversie.

    Liked by 1 persoon

      1. Ik zie dat je het ondertussen gevonden hebt!
        Voorheen paste ik bij Punt mijn achtergrond en kopfoto aan aan de seizoenen e.d,….. ging heel simpel….. nu vind ik het zo’n gezoek dat ik het zo maar laat, ik heb daar geen zin in! . Kleine veranderingen begrijp ik, dat kan soms ook een verbetering zijn, maar alles anders is niet leuk meer.

        Liked by 1 persoon

        1. Het zal wel ergens goed voor zijn.
          Een paar jaar geleden zat ik op een seniorensite. Tamelijk moeilijk ingericht; dat werd verbeterd door de een of andere goochemerd.
          Toen werd het een 6-sterrenpuzzel.

          Like

Geef een reactie

