Weijers en Teeuwen op RTL 4

Achter elkaar,  iemand die beide optredens bekijkt kan een vergelijking maken, het is nogal een verschil.
Guido zag ik een paar jaar geleden in een Oudejaarsshow. Was niet slecht.
Hans was vorig jaar te zien. Behoorlijk scherp en veel gekut in zijn tekst.
Ik kijk vanavond niet maar ben zeer benieuwd naar de recensies.

11 gedachtes over “Weijers en Teeuwen op RTL 4

  1. Door toeval zag ik beiden één keer. Teeuwen is een adhd-figuur waar ik doodmoe van werd, grof in de mond maar met goede invallen.
    Weijers is heel wat rustiger. Toch ben ik nieuwsgierig of iemand iets zinnigs zegt over deze avond.
    Verder kijk ik zelden naar deze mensensoort, liever lees ik Youp van ’t Hek op papier.

    Like

  2. Helaas niet gezien, maar ben al sinds jaar en dag een fan van Hans Teeuwen. Weijers, Jochem Meijer, Theo Maasse, Youp en anderen zijn aan mij dan weer niet besteed. Laat staan de nog slechtere van wie ik niet op de naam kan komen 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. Van Youp houd ik wel, van zijn column dan. Teeuwen maakt me zenuwachtig en Guido, tja, voor een streekgenoot ben ik goedwillend. 🙂
      Of ze goed of niet zijn, ze duren me allemaal veel te lang. Sommigen kan ik niet eens verstaan (Finkers, Schouten).
      Ik was benieuwd naar de kritieken. Die ik nog steeds niet gelezen heb.

      Like

Geef een reactie

