Wat me bezighield vandaag


Nieuw kaartspelletje geleerd bij schoonzus.  Nu hebben we wat te doen bij de koffie.

Printer doet het niet. Grrr..

Kaine en Pence moeten Clinton en Trump zien te verkopen; zelf stellen ze wellicht niet veel voor?

In een artikel over de toename van het aantal 65-plussers werden ouderen  de ‘grijze druk’ genoemd.

Klinkt me ongezond in de oren.

Hemels om in bed te kruipen nu het afkoelt. Je voeten voelen opwarmen, aan alle kanten het dekbed ingestopt, je bewust zijn van het slaapgenot. Hmmmmm…

Het gebruiken van spelt. Een soort re-enactment  in de keuken.

Hugo de Jonge, verplichte anticonceptie, kwetsbare vrouwen.  Zou ik niet over durven beslissen.

Grastrimmer kapot, ik heb het gras meteen maar doodgespoten.

Buurman repareerde schutting. We spraken schuttingtaal.

Voor vandaag is het genoeg.
=========

6 gedachtes over “Wat me bezighield vandaag

  1. Gezellig, een nieuw kaartspelletje.
    Mijn printer is ook kaduuk.
    Clinton en Trump…… zijn moeilijk te verkopen….. vooral Trump….. toch zijn er mensen die er intrappen.
    Grijze druk klinkt gewoon onaardig!
    Ik vind het heerlijk dat het wat koeler is….. de warmte heeft lang genoeg geduurd en het is nog steeds prachtig weer. Inderdaad is het nu in bed veel aangenamer…… lekker opwarmen en in slaap vallen i.p.v. liggen draaien om een koel plekje te vinden.
    Spelt het oergraan…. maar niet altijd oer, vaak ik het veredeld met tarwe…… en de speltliefhebbers willen juist vaak geen tarwe….. maar weten het niet 😀
    Verplichte anticonceptie…… er valt voor die groep wel wat voor te zeggen, maar toch gaat verplichten erg ver. Er zijn wel degelijk mensen die beter geen kinderen kunnen krijgen, maar het zou beter zijn als dat op een andere manier bereikt wordt, dat ze zelf inzien dat ze beter voor anticonceptie kunnen kiezen…… maar ja, dat zal niet altijd lukken!
    Ik heb geen gras….. maar als iets stukgaat wat je regelmatig gebruikt is dat altijd heel vervelend!!!
    Jullie hebben het toch wel netjes gehouden bij die schutting hoop ik, fatsoenlijke schuttingtaal is een gesprek over de schutting en niet de woorden gebruiken die er vaak op geschreven worden!

    Welterusten!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

