Herfst = Spinnen


Ergens op het web zwerft een spinnenverhaal in drie delen. Ik kan het niet vinden, tot mijn spijt want het was best spannend. Vond ik zelf.
Juist nu begint hun beste  seizoen, ze zouden precies passen in dit beginnend herfstsfeertje.

Er zit maar één ding op. Nieuwe vangen en ze nieuwe drama’s te laten beleven.
Maar welke? Kruisspinnen biddend in kerken?  Geniepige fobieën veroorzakend? Schaatsend over Friese webben? Een houten poot? Wol?
Ideeën zijn welkom.

12 gedachtes over “Herfst = Spinnen

  1. Leuk Bertie ,
    Die langpotige trage spinnen, die bewegenloos bij voorbeeld op je koelkast zitten.

    Bij de wee Bertie, ik heb Het boek van Anton Valens over Beijing in een ruk uitgelezen, een feest van herkenning, verder nog de beschouwingen over Canton ( Gangzou ) en Hongkong die ook mooie herinneringen opriepen.

    Liked by 1 persoon

    1. En nog een, ik kan vooruit.
      Valens heeft het dus goed beschreven. Ook voor een nietkenner (ik was nooit in China) is het een mooi boek, beeldend, helder, gewoon goed.
      Je moet daar een drukke vakantie hebben gehad. Ogen tekort, stel ik me voor.

      Like

  2. Misschien zou Ilona, die in die tijd ook in China verbleef met haar echtgenoot, daar hier een schitterend verslag van maakte, ook nog iets aan kunnen hebben.

    Like

  3. Ilona had een heel interessant Blog over haar verblijf in China.
    Ik weet niet of het nog bestaat, je kunt het haar vragen.

    Ja, het was een drukke reis, ik was 5 kilo afgevallen, misschien moet ik maar weer eens die kant op.

    Like

Geef een reactie

