Een aardig programma

‘Heel Holland bakt’ staat aan.
Ik kijk er met een half oog naar.
Als ik meer geduld had zou ik de alle afleveringen willen zien; het is een vriendelijk concept, geen hoogdravende pretenties, zonder sneue bee-enners, Van Duin is goed, de deelnemers zijn leuk en de jury is menselijk.
Gewoon gezellig.
Ik mag dat wel.
15 gedachtes over “Een aardig programma

  1. Ik kijk er nooit naar. a. Ik heb geen zin in bakken, b, ik probeer aan de lijn te doen. c. Als iedereen het al doet, waarom geven ze mij dan niet een klein stukje om te proeven?

    Ja, Bertie, ik kan soms nogal recalcitrant zijn.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

