Bedtijd

Het liefst zou ik gaan slapen; dan moet je uit je luie stoel om de deuren af te sluiten en de ramen te checken en het juiste bedboek opzoeken en dan nog de tandenpoetserij en het pyjamagedoe…
Naar bed gaan is een heidens karwei.
Maar je rust er goed van uit,  ook wat waard.
Tot morgen.
13 gedachtes over “Bedtijd

  1. Als ik dat allemaal gedaan heb ben ik weer klaar wakker! Dus trek ik mijn pyjama vaak al vroeg op de avond aan…. later tanden poetsen en dan lui tv liggen kijken… val ik in slaap…. prima, ik lig goed!

    Welterusten!

    Liked by 2 people

Geef een reactie

