Elastieken dagen

Ze werden gerekt tot vanmiddag, langer was niet mogelijk.
Afwijken van tijdsplanning is een groot voordeel van het gepensioneerd zijn, ik kan de AOW-tijd iedereen aanbevelen; tenminste, iedereen van wie de leeftijd toch al in de pensioenpapieren loopt.

Een van de dagen brachten we door in Arnhems Burgers Zoo, een dag met veel bezoekers waaronder een groot aantal ouderen plus kinderen. Opa’s en oma’s, veronderstel ik. Het omhoog en omlaag lopen  viel ze niet allemaal mee, up-tempo was er niet bij. Het is ook tamelijk vermoeiend en de complete route is lang.
Gelukkig waren wij met een groepje. Het scheelt enorm als je veel te praten en -vooral- te lachen hebt. Dat is nu eenmaal in het hele leven zo.
Verder heb ik niets bijzonders te vertellen.
Morgen loop ik alle post na. Dat is niet veel en verwondert me; vakantie heerst, neem ik aan.
ps
Mooi buitenzitweer op komst, was vanavond al te merken. Wijntje was heerlijk.

12 gedachtes over “Elastieken dagen

  1. Het voordeel van AOW-tijd is ook wel dat je de dag na een inspannende dag kunt gebruiken om te herstellen van de inspanningen van de vorige dag, vroeger ging dat ook sneller.
    Heel veel buiten plezier. Hans

    Liked by 1 persoon

      1. Ik woon naast de klusflat Kleiburg en de Droomzone.

        Bouwers en klussers laten mooi hout achter voor mijn vuurplaats.
        Vreemd genoeg liggen er ook veel pallets te wachten voor een vreugdesvuur,

        Het snoeihout uit mijn tuin blijft gewoon op de composthoop liggen.

        Zonnige groet,

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

