Armoeparodie


Wees nog eens vlot, net als toen
smijt nog een keer met je poen
koop weer presentjes
appartementjes
zwaai nog eens met dat miljoen.
Wees nog eens lief en royaal
geef weer zo’n vet bacchanaal
dan wordt de wereld weer net als vroeger
een rijk verhaal.
17 gedachtes over “Armoeparodie

        1. toen ik las dat La Brocken was gestorven kreeg ik het ook in mijn hoofd en raakte het pas na enkele dagen kwijt.Vanmorgen op radio 4 celloconcert van Dvorak gehoord en waarachtig, zelfde thema, dus nou heb ik het weer.

          Liked by 1 persoon

          1. Dat wist ik niet.
            Er zijn veel liedjes geschreven op een klassiek thema. Zelfs de carnavalshit ‘Mien waar is mijn feestneus’.

            Like

Geef een reactie

