Mooi najaar


Vanmiddag liepen we ergens door een winkelstraat, zo maar, genietend van de zachte lucht.
Een verademing te wandelen met de jas open en een licht maar nietstorend motregentje ondergaand, hier en daar een terrastafeltje waaraan niemand zat maar dat toch vriendelijk stond te wezen.
Echt zo’n milde herfstdag die je verzoent met de tijd. Stormen en slagregens komen later, dode takken leven nog.
De betere soort herfst.
12 gedachtes over “Mooi najaar

    1. Hallo Karin, leuk dat je je even laat zien.
      Je had mooie tekeningen en de expositie is origineel. Helemaal Karin 😉
      Ik heb nogmaals geprobeerd bij jou te reageren; ik was er bijna, toen moest ik eerst mijn cache-geheugen wissen. En ik weet niet meer waar dat zit….
      Als je het goed vindt zet ik jou weblog bij de linken.

      Like

      1. Wat een gedoe met het reageren. Ik weet zelf ook niet waar het cache geheugen zit. Waarschijnlijk bij voorkeuren maar wissen heeft dan weer z’n nadelen. Ik blijf hier wel lezen hoor!!! 🙂

        Like

Geef een reactie

