What the sync….


‘We hebben Sync vernieuwd om het voor iedereen makkelijker te maken. Upgrade naar een Firefox-account om door te gaan met synchroniseren…

Later..
‘Sync ondervond een fout tijdens het synchroniseren. Onbekende fout. Sync zal deze actie automatisch opnieuw uitvoeren.’

Is dit echt verplicht? Wie weet dat?

6 gedachtes over “What the sync….

    1. Ik heb ook maar één laptop. Of bedoelen ze dat alles onder Firefox moet? Ze hebben al een paar keer gevraagd of ik er mijn hoofdaccount van wil maken. Dat vond ik niet nodig.

      Like

  1. Als je een wrijftablet en/of smartfoon hebt, dan kan je met deze optie zorgen dat die automatisch van elkaar op de hoogte blijven. Daarvoor is een account bij FireFox nodig, maar die heb ik dus evenmin. Welke info (agenda, documenten, snelkoppelingen of wat dan ook worden gesynchroniseerd weet ik dus niet precies.)

    Like

Geef een reactie

